Ska till mormor.

Idag ger jag mig iväg till Småland. Men bara under helgen, För på måndag ska mamma jobba.
Vädret är på topp, därför tycker jag att det är lättare att åka, men även riktigt synd att det vädret inte går att "använda" sig av. Bara bil, bil och bil.
Under helgen blir det därför lite mindre bloggande.
Först för att det är påsk, och sen för att jag inte vill spendera tiden då jag har chansen att träffa mormor vid bloggen. Så på Måndag är jag tillbaka igen :3
Och senare, på Tisdagen fyller jag år.
Yey :)
Kommer sakna att ha tillgång till mina saker hemma. Men en helg klarar jag mig väl? :(
Ska kanske hinna blogga lite i mobbilen på vägen. Typ fem timmar i bilen...
Vi får väl se hur det går med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0