Fyllt år!

Ja. ÄNTLIIIIGGEEEEENN!!!
Då har man fyllt elva år, såå skönt. Haha, bara ett år kvar till nästa födelsedag. :3
Men  jag fick väl ganska mycket saker. Fina saker som jag önskat mig, faktiskt.
Detta fick jag:
- Fem hundra kronor presentkort i nacka. I alla butiker :)
- Fem hundra lösa kronor.
- LongBoard, när den var på rean.
- En spetsjacka.
- Pyssel från Panduro.
- Två mobilskal.
- En bok.
- Två skivor, Bruno Mars och Selena Gomez.
- Oki, från monki butiken. (Typ en kudde av sammet som har ben och armar.)
- Pippitröja i vit. JIPPIEE!
- Tre par örhängen! Två par converes och ett par fjädrar.
Och mycket mer. Minns inte allt.
Tack, mamma, pappa, Per och Bella :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0